Jako skupina nevstoupila do dějin hudby hlavně vlastní tvorbou, ale svým podáním, obsazením, výběrem repertoáru, aktivitami směrem k fanouškům a hlavně neuhýbáním z tehdejšího proudu, nepodléháním komunistickým nátlakům na jejich představy o hudbě. Skupiny, které se snažily vyhovět, za několik výhod ztráceli tvář a u fanoušků paběrkovali mezi nevědomými o tehdejším trendu nebo opilci, kteří přišli dělat tržbu. The Crash si brzo získala postavení mezi skupinami Karlovarska. Později zlepšením zvuku a čistoty podání zásluhou manažerské práce Jardy Zavadila i prestiž na scéně. Skupina THE CRASH se stala středem hnutí vyznavačů této hudby na Nejdecku a životního stylu. Činnost BEAT CLUBU CRASH pak pocit větší sounáležitosti nás všech. Někteří jsme se uplatnili činností v Clubu, jedni organizačně, tvorbou, různými službami a pod. Připravovali jsme podmínky pro vzájemné setkávání fanoušků, nejen při skupině CRASH, ale i pozvaných skupinách jako THE PLASTIC PEOPLE OF THE UNIVERSE, Milan Knížák se svou skupinou (Aktuál), HEDLY MEDLY, JOHNY & THEY. Další výčet skupin je úkolem dopisovatelů do blogu. Spolu s fanoušky se rádi protlačili i opilci, kteří nevěděli, která bije a kazili atmosféru v clubu, to ale bylo v Anglii taky, jak píše Barry Miles v knize PINK FLOYD 1964-1974. PLESY MLÁDEŽE v Nejdku byly příležitostí pozvat skupiny tehdejší špičky beat scény, OLDA ŘÍHA S KATAPULTEM, BENEFIT, další se doplní dopisovateli blogu… Šveska – silně prořídlá pamětˇ doplňujeme!